fredag 1 oktober 2010

Veckan som försvann..

Jösses, redan helg. Jag har inte hunnit landa från gårdagens trevliga kväll. Min underbara man hade städat hela huset när jag kom hem trött efter en dag i skolan. Det kändes så gott. Jag tillbringade några timmar hos mor för hon mår inte så bra. Hon har fått en ilsken förkylning som inte är bra för henne. Vi satt och pratade några timmar och jag hjälpte henne tvätta håret. Hon kan inte duscha just nu eftersom hon ramlat och har omläggningar på båda knäna och armen.

Niklas och Kristin kom och sällskapa oss till middagen som idag bestod av varmt smörgåstårta. Vännen Malin hade bett om receptet och jag blev gräsligt sugen jag också. Övriga familjen var inte sen att hänga på!

Nu ligger vi här i soffan, mätta och belåtna. Ljus är tända, kaminen är tänd och jag ska nog synda med lite godis tror jag! I morgon blir en stressig dag då jag måste packa och planera upp lite för familjen!

Må så gott i soffan/sängen eller var du befinner dig! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar