lördag 13 november 2010

Endast sotarn är vaken!

Jag och Kjell håller på att planera våran glöggfest. Vi skickade ut inbjudan på en CD-skiva där jag gjorde en liten bildkavalkad av årets händelser. Vi är en större sällskap som träffas ofta och mycket. Så under ett år händer det många roliga saker och fastnar det då på kort är det dessutom mycket bättre... Sedan är det ju så att vissa kort är mer preskiberade än andra. Därför får jag lägga in hemska kort på mig själv också!! Attans vad bra det är att gå PIM-utbildning samtidigt som man filar på inbjudningskort. Nästa år ska den vara perfekt. Nu var jag mest ivrig och ville få färdig den. Både jag och Kjell flabbade gott åt många roliga kort och effekter som vi la till i Movie Maker. Nästa gång ska jag läsa in en saga också!!

Vi har fått till det helt ok tycker jag.Lite lekar och julklappsspelet måste vara med. Gud, vad vi skrattade förra året när vi spelade julklappsspelet. Höjdarpaketet var Jörgen Axelssons matpiska han fick. Det var en önskan redan från början när jag slog in paketet att han skulle få det!! Under spelet kallade vi paketet för "Banjon". Synd det inte fanns någon kamera med på det. Ser verkligen fram mot den årliga festen. Glöggen väntar också!

Lyssnar på Lasse Tennander. Läste att han varit i Borås och spelat igår och då blev jag sugen på att lyssna lite. Han är grym tycker jag. Länge sen jag lyssnade på honom.

Ha en grym kväll mina fina bloggvänner! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar