torsdag 25 november 2010

Förälskad i livet och i blommor med små röda bär på!

Redan torsdag och jag har massor kvar att göra till advent. Men jag tror att jag får skjuta upp det till lördag! Jag och Agnes var ute en runda i Kinna och jag slank in på Salvia. Det luktade så ljuvligt så jag gick därinne en låång stund. Blev förälskad i en liten blomma som ska stå ute. Den hade massor av röda fina bär så den blev faktiskt min! Jag ska ställa den framför dörren när jag väl kommit så långt!

Kristin och Niklas kom på besök. Det gick snabbt men de kommer tillbaks på lördag för att äta lite middag. Chicken fajitas är beställt! Det var länge sen och det är jättegott!

Idag har min trevliga kollega Maggan blivit farmor! Grattis till dig Maggan. Hon fick samtalet i matsalen och svävade på små moln en lång stund efter. Det blev en liten gotländska!

Nu ska jag fortsätta göra lite kransar. De ska med till jobbet så det gäller att sätta fart!!

"Skjut inte upp vad du kan göra på en fredag till en måndag";) Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar