fredag 26 november 2010

Ghostblog!

Hmm. Vem kan nu detta vara?! Jag sitter i en av de lite mer varmare delarna av Europa. Där solen skiner, där jag går i short, t-shirt och Converse, trots att det är slutet av november, och flyger fram på mina rosa moln. Som alltid!

Idag har jag haft min tredje körlektion. Och det ser ut som att jag snart ska kunna ha ett efterlängtat körkort i handen!

Jag befinner mig alltså inte i kalla, snöiga, Sverige. Med jag hade gjort mycket just nu för att få göra snöänglar i snön! Uppskattat!

För er som inte är så insatta och inte redan har dragit slutsatsen, så är det jag som ar mamma Annas äldsta dotter. Fotbollsproffs på Europas underbaraste, kärleksfullaste och mest fantastiska o, Cypern! Nytt härifrån är att jag för forsta gången i mitt liv bor själv. Min roomie har flyttat vilket innebär att jag just nu har en egen lägenhet! Underbar känsla! Med det är allt lite tomt! Tystnaden försöker jag dock bortse från genom att musik strömmar ut ur högtalarna, ständigt!

I helgen är det dax for säsongens tredje bortamatch. Den ska spelas på andra sidan ön om  man ser från Agia Napa. Det innebär att det bli övernattning på hotell. Avresa imorgon. Pafos är årets bästa bortamatch. Alltid ett äventyr i sig!

Jag har inlett säsongen grymt. Känner mig stark, orkar hur mycket som helst och har ett stort självförtroende. Jag klarar allt! Men jag behöver såklart hjälp på planen av min underbara lagpolare. Älskar mitt lag och har aldrig känt så för ett lag tidigare som jag gör nu! Jag gör nu min tredje säsong och har inga planer på att inte förnya mitt kontrakt. Men man ska aldrig saga aldrig!!

I jul ska det bli kul! Jag kommer hem till Sverige i tio dagar. Har inga planer mer än att familj och vänner får bestämma!

Ha d bäst!  /Natalie!

besöksräknare
räknare

1 kommentar:

  1. Vad roligt med en gästbloggare ur familjen! :) Ha det så bra nere på Cypern och lycka till med bortamatchen. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera