söndag 14 november 2010

Grattis pappa!


Grattis alla pappor idag! Både alla biologiska och alla bonuspappor. Alla är lika viktiga. Här kom kaffe på sängen med present! De hade uppmärksammat att världens bästa pappa vill se Cornelis på bio!

Jag hoppar över mitt besök till min far då förkylningen inte är så bra i deras hus. Men han fyller år nästa fredag och då väntar jag tills dess istället. Men grattis till dig pappa!

Jag skulle behöva någon som säger till mig att lugna ner tempot lite. Min kollega brukar säga "Anna, hur hinner du med allt" och en vän som var hemma och fikade med sin familj för ett tag sen undrade om jag har någon bokstavskombination... Missförstå mig nu inte. Idag har jag dragit igång en cirkus i köket och Kjell åkte med Agnes på basketmatch. Nu står jag här och behöver skruva upp lite saker och igentligen VILL JAG INTE säga att jag inte fixar det utan honom!!!!
Jag har en tanke med att lära mig att fotografera under våren men kanske hade det varit bra att typ gå en vertygskurs.. Men mest av allt hade jag önskat mig att någon vänligt men bestämt sagt till mig att krypa ner i soffan, dricka lite te och titta på något vackert på TVn....

Fäll inte trädet som ger dig skugga. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar