måndag 1 november 2010

Inflyttningsfest väntas!

Fullt upp på skolan fast det är lov. Massor av omdömen ska skivas och jag känner paniken stiga. Smet från jobbet vid halv fem och åkte hem för att plocka upp resten av familjen. Vi åkte först till MM och handlade och där hittade jag en ny tidning... Kjell köper snus och jag köper inredningstidningar. Ännu en julinspirerad tidning. Lantliv är den bästa tycker jag.

Niklas hade en väldigt mysig lägenhet och de höll på för fullt att plocka ur kartonger när vi kom. Minns också min första lägenhet! Härligt att vara ung!

Till helgen ska jag ge mig ut i skogen för att plocka granris till dekorationer. Behöver lite i mina krukor och lite till julbocken som kläs till advent. Tror även att det behövs lite mer mossa också.

Felix qui potuit rerum cognoscere tempus! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar