söndag 14 november 2010

Pyssel och knåp



Idag har jag ställt fram glöggmuggarna på hyllan så det blir lätt att komma åt dem!! Jag går och kikar på glöggen ute i tvättstugan hela tiden och vill gärna provsmaka. Men först ska jag åka ner till Gruvan och leta gamla flaskor som jag ska hälla den i. Kanske finns såna flaskor på Shop around the corner. Vi får se var jag hittar dem.

Fotbollsrapport från Cypern; Förlust med 3-2. Hon var besviken då hon kände att fotbollsdomaren var köpt. Det är det stora dilemmat nere i Europa. Svensk press uppmärksammade det för några år sedan efter att Natalies lag förlorat helt obegripligt mot ett annat lag. Hon är en sådan reko idrottare att hon vägrar förlora på det viset. Men inte lätt när man inte kan bevisa fast alla vet.

Ops, hörde att Mona Salin avgått som partiordförande för Socialdemokraterna. Hoppas på Bodström nu ;)

God Natt alla fina läsare! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar