torsdag 30 december 2010

2011

Förväntningar på 2011! Ja, vad har man för förväntningar tro? Det är säkert vad man gör det till! Jag har massor av förväntningar på mig själv.

  • Jag vill lära mig att fotografera med systemkameran och möjligtvis gå någon kurs.
  • Lämna bilen hemma och gå/cykla till jobbet.
  • Sova minst 7 timmar om dygnet.
  • Överraska mannen med en hemlig resa.
  • Umgås mer med mina barn.
  • Framför allt ge mig själv tid. Tid för mig och tid för familjen. Tid för vänner.
  • Sortera bort allt som inte betyder.
Visst låter det lite som nyårslöften men det är det inte. Nyårslöften bryts men detta är mina mål för 2011. Kan undra om ni andra sätter upp mål och mening..?

Ha en trevlig kväll! Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Det låter som härliga förväntningar tycker jag. Dessutom sådana som helt och hållet ligger på dig själv att uppfylla. Skriv upp dem och sätt dem någonstans där du ser dem varje dag, t.ex. kylskåpet eller liknande så att de blir den där naturliga delen av ditt liv som du önskar.. :)

    Jag är också en sådan som sätter upp mål och mening inför det nya året. Mina kommer på bloggen i morgon. :)

    Ett underbart 2011 önskar jag dig och din familj Anna. Sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag ser nu att ni har legat sjuka. Usch, vad trist! :( Jag hoppas att ni kryar på er snabbt och snart är tillbaka i vanlig form igen.

    Skickar styrkekramar till er

    SvaraRadera
  3. Hej på dig!

    Ja, vi har legat sjuka! Alla förväntningar på jul gick väl sådär! Men vi hade roligt ändå. Nu börjar väl formen komma tillbaka om än lite snuvig. Såg att ni hade haft en mysig jul. Härligt!

    Ja, mål är viktigt att ha men lite svårt att uppnå alltid. Men som du skriver att sätta upp dem synlig är en god idé!

    Kram Anna

    SvaraRadera