söndag 5 december 2010

Gospel, kyrkkaffe och kliande fingrar :)

Kinna Gospelskör sjöng i Kinna Kyrka nu ikväll.Väldigt stämningsfullt! Jag tog med mig mannen och Åsa och Johan dit. Minns sagt händelserikt. De ser ut att ha väldigt roligt och glad blir man av det också!

Efteråt blev det kyrkkaffe (!) hemma hos oss. Niklas, Kristin och Alexander tittade in på lite kaffe. Som jag sagt innan tycker jag det är så roligt när de kommer hem! Att Alexander följde med var extra roligt för honom ser man inte till så ofta. Jag funderar fortfarande på vad jag ska köpa i inflyttningspresent åt dem!

Det snöar och man längtar ju sjukt mycket efter julen. Det kliar i fingrarna att sätta in granen men där är jag stenhård..inte stora granen innan precis dagarna före jul. Visserligen har jag smågranar inne redan med de är inte klädda med kulor och ljus.

Snart en ny vecka, dags att ta nya tag! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar