lördag 18 december 2010

Granen på plats eller var det grannen!?


In kom en tjock stadig gran som liknade en massflock av granar som växt samman!! Men jag kunde inte vänta på en annan så nu får denna duga! Ville ju inte göra Johan och Kjell ledsen heller ;)

Jag dras med en besvärlig förkylning som flög på i går hux flex. Inget man hinner med nu. Jag har inte fått gjort så mycket idag men på något sätt blir det jul. Natalie kommer hem oavsett om jag baktar 17 000 lussekatter eller inte.

Jag har skjutsat Niklas och Kristin till Fritsla för lite party och i natt någon gång ska jag hämta dem! På väg till festen såg jag så många fina hus. Jag skulle inte vilja bo i Fritsla men det finns grymt många fina hus där.

Kvällen tillbringas i soffan med granen tänd och lite levande ljus här och var.

Ta hand om Er! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar