måndag 6 december 2010

Julens godis!



Nu är det hög tid att göra julgodis! Gör man det för tidigt finns det risk att små "möss" äter upp dem! Jag ska dona lite ikväll men har även hunnit att göra lite för ett tag sedan. Marsipan är ett måste på julen! Likaså Mozartkulor. Jag har gjort kola med polkagrissmak och det receptet hittade jag in en av alla fina inredningstidningar om julen. Louise som har fina bloggen " Loulas kök" hade ett annat recept, knäck med polkagrisar. Jag ska faktiskt prova det också. Mintsmaken gillar jag!

Mannen hemma har fått en ynklig röst och vill hemskt gärna bli ompysslad. Alltså, en vanlig förkylning! Han är hemma idag och jag får väl ha något överraskningsmoment för honom när jag kommer hem. Jag har ju förberett honom på ett litet projekt jag HEMSKT gärna skulle vilja göra innan jul men det vette sjutton om det funkar!

Jag hoppas även på att kunna erbjuda er en Gästbloggare idag. Får se vad hon säger!

Ha en fin dag! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar