onsdag 29 december 2010

Romantisk eftermiddag!



Detta börjar nästan bli en gnäll/förkylningsblogg minsann! Det finns inget värre än att vara sjuk. Jag har inte ro i kroppen för det. Jag vill greja och vara igång hela tiden. Idag hade jag små planer på att planera upp vårterminen lite men jag blev svettig bara jag tänkte tanken!

Gabriella har kommit hem från Johan och hon är den enda som klarat sig!

Kristin och Niklas ville låna "Sex And The City 2" och när Niklas kom hit för att hämta den hade han med sig ett gäng romantiska filmer! Bl a "Brudens bäste man". Har ni inte sett den så titta på den. Såå romantisk och så mysig! Sen gör det ju inte ont att kolla på Patrick Dempsey heller!!! Det var min eftermiddag det!


Alla besök bereder mig glädje. En del när de kommer. En del när de går! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar