torsdag 2 december 2010

Tack tusen tack!

 Nu börjar det vankas julklappar så smått. Det värsta är att barnen blir som små nyfikna tomtenissar! Det gäller att gömma de väl!!





Idag när jag kom hem från skolan låg det ett paket och väntade på mig. En jättefin ängel som jag än så länge hängde i en liten "skylt" i gardinerna. Jag tävlade på bloggen men vann inte själva tävlingen med fick ett tröstpris! Tack snälla Lotta som har fina bloggen "Min plats i solen". Besök henne gärna! Hur som helst blev jag mycket mycket glad!

Här städas och fejjas nu. Julgranen är på plats ute och eldkorgen är på plats. Nu väntar jag bara på eldvakten! Men det är säkert tomtens uppgift!

Kom ihåg att det ska lite till för att skapa ett lyckling liv :) Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Vad roligt att du tyckte om ängeln och att den kom fram ordentligt! :)

    Du är så duktig med ditt julfejjande. :) Jag känner att jag nog ligger lite back. :/ Men än finns ju tid. :)

    Jag hoppas att du och familjen får en jättefin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul att slå in de fint och barnen är så nyfikna här med.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Lotta 1: Jag tycker att det är du som är duktig och gör fint. Men det är väl oftast så att man ser andra hålla på men ibland är det svårt att se sitt eget!

    Lotta 2: Ja, fina inslagna paket är halva nöjet med att ge bort julklappar!

    Ha en bra dag mina bästaste Lottor !! // Kram Anna

    SvaraRadera