måndag 3 januari 2011

Älskade dotter!




Nu börjar det krypa lite i mig och det gör det alltid när Natalie ska åka hem. Även om hon varit sjuk hela Sverigvistelsern och att jag fått 5 dagar extra med henne är det jobbigt. Jag unnar henne all framgång med sin fotboll för jag vet ju att det är hennes liv men man ju se och träffa dem oftare.

Sista kvällen hemma och vi tar det hur lugnt som helst. Tänt lite ljus, ätit lite gott och ser lite på TV. Kjell jobbar sista skift. Tidigare i dag var vi på skolan och skrev ut flygbiljetterna. Det tog en faslig tid. Träffade Monica och vi satt och tjötade en bra stund och sedan en del andra kollegor som var på fritids. Tänk vad konstigt igentligen. Jag satt där och längtade tills vardagen igen då man stånkar om uppstådda problem, skrattar åt något någon berättar eller bara till något så enkelt som att vara rastvakt!

Har tagit en lång promenad och det var skönt. Även om det var halt och kallt så behövdes lite frisk luft. Har planerat en lite resa med goda vänner som ska äga rum i maj. Att planera och ordan tillställningar och resor, det är skojsigt det! Vi är 10 personer som bara ska njuta av sällskapet och av tillvaron med god miljö, god mat och god dryck. Jag kallar det livskvalité.


Jag värdesätter den vän som hittar en tid för mig i sin kalender-
men jag hyllar den vän som inte tittar i sin kalender. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar