måndag 31 januari 2011

Apelsinerna som försvann!

Ännu en måndag till ända. Jag var omåttligt seg i morse och hade kunnat ge mycket för att få sova en stund till! Men nu är det 2 veckor kvar att jobba sedan är det sportlov och då får man väl passa på att sova några extra timmar. Visserligen var det inte länge sedan det var jullov men det minns man knappt nu! Julen är som bortblåst och man letar efter varenda vårtecken! Jag har inte sett så många än förrutom att det känns väldigt vårligt när solen tittar fram. I morgon går vi in i sista vintermånaden och det känns så otroligt skönt. Jag är inte mycket till vintermänniska även om jag tycker om det till den viss del.

Nu saknar jag verkligen in kamerasladd för inte ett kort blir taget. I morgon ska jag leta överallt efter den! Jag var inne på Hemköp idag och skulle handla lite smått. När jag kom till kassan och hon slagit in allt hamnade allt på den nätta summan av 178 kr. Jag hade verkligen ingenting så jag var tvungen att fråga om detta verkligen stämde. Jo, det gjorde det men det visade sig att Signes sex apelsiner gick på över 50 kr. Tack och adjöss till de apelsinerna! Aldrig att jag betalar så mycket för några apelsiner! Visserligen är de goda men ändå. De kom alltså inte längre än till kassan!

Nu är det dags att jobba en stund och lämna datorns värld! Måste dock få säga att mannen i huset hade en grum träningsvärk i morse efter gårdagens konståkning i Fritsla!!


Sov gott alla fina bloggläsare! Kram Anna

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Här längtas det också efter våren ordentligt nu. Igår föll det snö. Inte mycket alls men tillräckligt för att vi alla skulle sucka högt. Nu vill vi ha vår och tydligen har SMHI lovat plusgrader här i slutet av veckan så vi hoppas på det. :)

    Jag hoppas att du hittar sladden. Irriterande när man inte hittar något som man vet ska finnas där någonstans. ;)

    Ha en fortsatt bra arbetsvecka Anna och ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera