fredag 7 januari 2011

Då var jullovet slut!

Årets första dag på jobbet. Vi var en skara tappra kollegor som kom till skolan idag. En del valde att kompa men jag kände att jag ville städa ur klassrummet och ta ner alla julsaker. Det blev lite tomt men när de snart har jobbat ett tag kommer alster upp på väggarna igen! Jag har planerat lite och kopierat och en del sånt som hört till. Halv fyra åkte jag hem men hade kunnat stanna bra länge till. Visst det är mycket jobb hemma men jag föredrar att sitta kvar på jobbet. Där har man allt och kan fixa och dona.

Det finns inga barn hemma. De är alla iväg hos olika kompisar. Jag själv ska snart iväg och träffa några kompisar som ska till Kinna Hotell i kväll. Jag ska inte följa med dem dit men ska bara sitta med och tjata lite!

Vi fick låna lite filmer av Åsa i går så vi kommer säkert att titta på en av dem när jag kommer hem. Let´s dance startar idag och jag tycker det är roligt! Önskar att jag kunde dansa lika bra...!!

Ha en trevlig fredagkväll! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar