lördag 8 januari 2011

Efterlysning..

Att jag trodde att jag hittat min kamerasladd idag...icke då. Det var en liknande sladd men till en mobil. Så nu är jag lite sur på mig själv eftersom jag inte har en aning var den kan vara. Jag har letat på alla ställen där jag möjligtvis kan ha lagt den  men utan resultat. Hjälp!

Idag har vi haft en mysig dag. Albin har varit hos Signe och vi har bakat bullar. De har tittat på tv och spelat tv-spel. Sedan tog de hundarna på en promenad! Därefter smaskade vi på kyckling och pasta.

Regnet tar över snön känns det som. Men jag vill att det ska stanna lite till men inte att det ska komma mer. Sportlovet kan det vara snö men sedan kan våren komma så smått!

Nu är det dags för en liten film och soffläge igen!! Den verkar spännande! Glömde jag att säga att den heter "Knight and day" .....

Ha en go kväll allihopa!  Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar