fredag 21 januari 2011

Fredagslavinen!


Då var det fredag igen och veckan har gått ofantligt fort. Minns i måndags när jag längtade till sovmorgon och vips så är det fredag. Fasen vad fort det går.

Kom inte från jobbet innan halv tre men det är skönt att allt är färdigt när jag kommer på måndagmorgon. Sedan gillar jag att sitta och jobba på eftermiddagen. Lugnt och skönt.

Ikväll blir det lite mys framför TV. Tror jag ska hyra en film. Känns som om en riktig rysare skulle sitta fint nu...!!! Jag har ju snöar in i romantikens värld hela veckan så det är väl dags att bryta detta. I morgon kanske jag ska gå på loppis. Det ska bli skojsigt. Nu var det länge sen och jag har några projekt som jag vill ta i så småningom! Jag är precis som våren efter vintern...vaknar sakta men säkert upp till liv igen. Julen var verkligen jobbig i år. Eftersom jag hade förberett så mycket och så länge innan och när alla blev sjuka så blev det totalt bom stopp. Nu börjar jag känna mig sugen på lite inredning igen. Därav loppisen.

Förresten, om ni hör att det gått lavin i Åre så är det ingen fara! Det är bara min goda granne som visat sig på styva linan inför grabbarna :) Jag hoppas innerligt att han inte kommer hem med arm och ben i gips. DET skulle vara förödande! Tänk bara hur det skulle vara när han tar sig en flygtur till Los Angeles i datans värld. En pilot med bara en styrarm funkar väl inte! Nä, kära granne du måste stå upprätt i Åres branta pister!

Vänskapen liknar träd som alltid står gröna och bär frukt och blommor samtidigt! Kram Anna

Dagens namnsdagsbarn: Agnes GRATTIS!

2 kommentarer:

  1. Trevlig helg på dig Anna! :) Loppis låter kul. Jag hoppas du hittar några trevliga fynd. :)

    Sköt om dig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hittade massor!!!

    Ha en trevlig helg du med Lotta !

    Kram

    SvaraRadera