söndag 16 januari 2011

Klackarna i taket- nya projekt på gång!

Det känns som snön är på väg bort i regn och till stora vattenpölar. I dag kommer det att vara mörkt hela dagen känns det som. Då blir det mycket ljus tända inomhus. Igår blev det en liten sväng till grannarna plus att jag var chaufför till min fina son och hans fina flickvän. Snart åker hon iväg på reseledarutbildning och sedan i sommar vidare till okänd destination. Hoppas dock att vi kommer att återse henne på en liten ö i Medelhavet i juli!!

Jag har varit rätt lugn med projekt det senaste. Julen tog väl musten ur mig kan jag tro!! Men nu är det på gång igen...mannen vet än så länge inget om men han ska få producera lite möbler! Nu är det kanske inget han kan så där hux flux men jag lovar att han lär vara expert när projektet är över! Och jag kommer ha coolaste trädgårdsmöblen ;)

Januari, februari och mars är dryga månader. Jag försöker alltid att ha projekt och annat inbokat så att det ska gå fortare. Det har jag även i år. En sak som jag funderar på är att gå en fotokurs. Dessvärre verkar det inte som om det är rätta läget just nu då den går på tisdagar. Vi har APT på jobbet på tisdagar och då missar jag den ett antal gånger. Men jag ska tänka över det under dagen! Det hade varit så roligt. Jo, kanske är det inget att tänka över i alla fall!!

Den vackraste upptäckten sanna vänner gör är att de kan växa var för sig -utan att växa isär. Kram Anna

2 kommentarer: