söndag 30 januari 2011

Mitt i Fritsla....

Vilken underbar dag! Vi stuvade in ungarna i bilen och åkte med grannarna till Fritsla och åkte skridskor. Där mitt bland underbara ljuvliga gamla hus låg en liten hockeyrink som lyckades väcka upp många förlegade kunskaper hos mannen! Det är skönt att skratta brukar jag säga.. Agnes och Signe tyckte det var superkul. Jag och Åsa fick serva lite med varmt saft och varm o´boy. Det såg ut att vara uppskattat i alla fall.

Ibland är det skönt att ha lite rester i kylskåpet. Idag var en sån dag. Lite tacos, lite risgrynsgröt och lite julskinka. Alla verkade belåtna och vi la oss på soffan för att se på hyrfilm.

Lite fotbollsrapporter från Europa; Phafos-AEK 1-3. Gott med vinst för tjejerna! Natalie gjorde 1-2 målet på frispark. Och jag kan avslöja att det är ett toppmöte när jag är nere. Det ser jag fram emot.


Sov gott alla! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar