söndag 9 januari 2011

Redo för la Dolce Vita!

Ja, då kör vi! Undrar om det finns någon som hänger på ;)

Nu ska jag börja en lite tuffare diet som jag ska försöka hålla mig till denna månaden. Detta för att rensa ur kroppen en massa skit.Så igår kväll passade jag på att "synda" med lite gott vin, Lindeman så klart, lite nybakta bullar som Albin och Signe gjort och det värsta värsta av allt Cola Light. Kunde inte låta bli men det smakade gift och det är jag glad för. Tänk vad Cola Light jag druckit. Usch och fy. Nej nu är det nya tag som gäller.
Så ser ni en promenerande Anna mellan Stommenskolan och Kinnasten se desperat ut så bjud gärna på en frukt eller två!!!

För i morgon ska jag åka bil till jobbet eftersom jag har så mycket böcker, datorn, och lite till att bära på.. Men sen ska jag gå. Givetvis får det inte vara den isbana som det är nu men vettigt väglag.

Vi hade en trevlig kväll med grannar här i går. Den goda grannen var också med. Lugn och fin! Tack till honom för han fixade så vårt trådlösa bredband fungerar igen. Skönt! Nu kan de flesta i familjen sitta vid varsin dator och inga mer klockor behövs ställas för att undvika katastrofer inom familjen! Inatt har jag hört flera "laviner" från taket. Alltifrån små snöbollar till stora isflak. Nu är nog det mesta borta. Härlig!

Kära bloggläsare; Passa på att njut denna söndag för imorgon börjar vardagen på riktigt! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Vi tänker ofta på att starta samtidigt du & jag ;) jag hade redan inhandlat Nutrilett och ätit det ett par dagar när jag insåg att det skulle bli över jul om jag fortsatte.

    Så jag spara resten och imorgon kör jag också igång :) det fixar vi!...//iky

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra Ingela! Nu kör vi!

    Och du...KLART vi fixar det!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera