tisdag 4 januari 2011

Roligt med kommentarer!

Ibland frågar vänner om hur man kommenterar på bloggen. Och det är igentligen bara att klicka på kommentera och skriva ner några rader. När man sedan ska välja "kommentera som" väljer man anonym om man inte har konto! Inget svår alls! Jag ska snart ha en liten tävling på bloggen och då ska jag se om ni har lärt er något!!!!

Det är jätteroligt när ni lämnar avtryck. Jag har en bloggvän som ofta kommenterar och det är mycket trevligt. Tack Lotta!

Visst är det fantastiskt att man kan lära känna andra människor via en blogg. Vänner det är livet! I morgon ska jag och Signe hälsa på en Facebookvän och det ska bli otroligt skojsigt! Spännande också eftersom jag inte träffat henne innan :)

Kan undra om min lilla dotter har landat än. Hon borde ha gjort det och t om kanske fått ut väskorna!

God Natt alla fina läsare! Kram Anna

1 kommentar:

  1. Tack själv kära Anna för en härlig blogg! :) Det är alltid lika roligt att kika in här hos dig och själv blir jag lika glad när jag ser kommentarer från dig på min blogg. För visst är det så att kommentarer gör en väldigt glad. Det blir ett möte som känns roligt. :)

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera