fredag 14 januari 2011

Sköna Fredag.

Fredag igen och det ska bli skönt med lite sovmorgon. I  och för sig ska Kjell jobba i morgon och jag behöver ha bilen men jag kan ju alltid krypa ner i sängen efter taxikörningen! Det känns i kroppen att det är första arbetsveckan sen före jul.

Tänkte städa huset i går men så dök Niklas och Kristin upp och det var mycket roligare att sitta och tjöta med dem. Jag gillar när de kommer och hälsar på. Efter det blev det lite häng i soffan för att kolla VM i handboll. Härlig seger av Sverige.

Det är dags att åka till jobbet! Hoppas man kan stå på benen idag! Jag kan säga att jag är mör i benen efter volten!

Ha en go dag! Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Jag hoppas att du har en fin helg framför dig och visst är det härligt att veta att man kan krypa ner i sängen igen och somna om. Bara den känslan är värt en hel del. ;)

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska bli härligt. Men tyvärr är jag typen som alltid vaknar pigg och glad men mycket tidigt när det är helg :)

    ha en go helg du med!!

    SvaraRadera