torsdag 24 februari 2011

Annika går vidare


En liten bild till familjen <3

Nu ska jag i väg och skingra tankar och förhoppningsvis bara ha trevligt. En kollega ska sluta och vi ska ha lite fest för henne. Hon kommer att vara så saknad när man inte hör hennes skratt eller hennes goa humor mer. Jag förstår henne eftersom hon bor i Varberg och maken nu också fått jobb där. Långt att pendla. Men som sagt grymt saknad kommer hon att vara. Hon är en person som är otroligt duktig på vad hon gör, alla gillar henne och hon ger mycket av sig själv. Precis som jag skrev har hon en go humor som passar in på mig själv!! Kanske ska vara lite försiktig med att säga att jag själv har en go humor men jag tar den risken!!!

Det är skönt att det snart är helg. Jag vill bara låsa in familjen och umgås. Det känns länge sen vi gjorde något alla. 

Sköt om er! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar