lördag 5 februari 2011

Buzzador

Strax efter jul gick jag in på fina bloggen http://carinifinabo.bloggagratis.se/  och tävlade om lite produkter som hon fått via Buzzador. Efter det blev jag sugen på att också bli en buzzador!

Vad är då en Buzzador? Jo, man får chansen att testa olika produkter, delge vänner och sprida produkten vidare. Sedan lämnar man ett utlåtande om vad man tycker om produkten. Det går utmärkt att kompletera med kort också! Jag tycker att det är ett spännande uppdrag där man kanske inte hade provat på varan annars.

Detta är vad jag testar på just nu. Jag kan säga att det är så gott. Än så länge har jag bara provat det till räkor men snart ska lax inhandlas och nya smakäventyr upplevas!

Vill du har en påse med kryddan? Jag har några stycken att dela ut.  Maila mig: anna.persson@mark.se . Först till kvarn!!
Vill du bli en Buzzador?

Ha en smaklig måltid.  Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar