fredag 11 februari 2011

Fish Taco Spice Mix



Idag har jag testat mina Buzzador-kryddor igen. Denna gången tillsammans med lax. Det var väldigt gott och vi hade lite paprika, lime, avocado, ost, creme fraishe och jalapeño. Givetvis lite salsa och tortilla också.
Igentligen var jag lite tveksam till om barnen skulle gilla det men de åt och åt och åt. Jag rekommenderar den verkligen. Lite annat än köttfärs och kyckling!

Så vårt fredagsmys började bra. Nu har vi bänkat oss i soffan utan promenaden. Men om jag bara får vila en stund så kommer nog lusten till den i kväll också!!

Jag fick en sån härlig känsla idag när jag arbetade med Lärarförbundet. Massor av energi flödade över till min kropp och jag kunde knappt sortera alla nya influenser som dök upp. Så mycket jag vill göra och nu jäklar ska jag få saker och ting gjorda. Efteråt åkte jag hem och städade hela huset och det var inte det minst jobbigt. Jag möblerade och hade mig, Och fortfarande har jag den där känslan kvar. Yees...energin som jag tappade bort i julas verkar ha hittat tillbaks till mig!

Tack för att just du besöker min blogg! Välkommen tillbaka! Kram Anma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar