onsdag 9 februari 2011

Helgens stora planer!

I helgen blir det trädgårdsjobb om det nu inte kommer en massa snö vill säga. Det hoppas jag inte. Då blir det städning inomhus. Det är behövligt iof. Sen jullovets slut har jag bara jobbat jobbat jobbat! Men skit samma, jag älskar mitt jobb så jag ska verkligen inte klaga. Hoppar gladerligen upp varje morgon för en ny spännande dag på jobbet. ´

Mina goda barn och deras pojkvänner och flickvänner var hemma på pannkaksfest innan! Oset ligger kvar som en dimma :) Men det är så mysigt när de är hemma. Fina Kristin som åker till Turkiet på måndag för en reseledarutbildning. Jag kommer att sakna henne under den här tiden och för att inte tala om sonen!

De har stora reseplaner och det är skoj! Resa är livet. Finns inga saker i världen som går upp med resor och de minnen man sedan bär med sig genom livet. När jag bodde i USA hade jag inte förstånd på att uppskatta miljön men nu skulle jag gärna göra om samma sak!! Värmen, Miami Beach stränder, Alligatorerna som solade längst dikena på 1-95 och många många andra ställen.

Nää nu ska jag avslöja att det blir Anna Phil idag också. Meen..jag tog promenaden innan också!!!


Kram på Er! Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar