tisdag 8 februari 2011

Landskamp, promenader och vimmel

 Just nu vimlar det av svenska fotbollskillar i Agia Napa och vad jag förstår lever dottern livets glada fotbollsdagar därnere! Frida bloggar om möten med Zlatan, Mellberg och c/o i dag! Coolt. Jag har inte hört något från Natalie idag men tror mig veta att hon är på väg hem från Nicocia. Landskampen är slut. Sverige vann med 2-0 och målskyttar var Berg och Hysén.

Annars är allt sig likt. Jag går och lägger mig, sover, vaknar, går upp, tar mig till jobbet, jobbar och åker sedan hem. Det finns inte mycket utrymme till annat. Kan ändå inte låta bli att ägna en tanke åt mina goda vänner som just nu sitter i en stuga i Tandådalen! Säkert helt slut efter en hel dag i backen... Tanken på att vi också skulle vara där nu slår jag bort! Men nästa år Åsa då blir det race i backarna. Men först ska vi till London!!!

Igår var min härliga kollega på besök. Det vart konstigt att se henne i klassrummet igen. Det var länge sen! Men skoj var det. Det dröjer nog ett tag till innan hon är tillbaks igen.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla Anna Phil igen. Skönt men jag har gjort rätt för det efter en långpromenad med familjen och hundarna.

Ha en fin kväll! Kram Anna

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Ibland känns det som om livet bara rullar på och man inte hinner med mer än "det vanliga". Men det är ju det där "vanliga" som är vardagen. Den fina vardagen som är er familjs vardag och som man (förhoppningsvis) älskar. :)

    Det låter som du har en massa spännande saker på gång Anna. Mycket att se fram emot. Härligt! :)

    Kram på dig

    SvaraRadera