onsdag 9 februari 2011

Pannkaka också.

I morse var det dags igen..halt och kallt ute genererar i att jag smög upp klockan fem och körde mannen till jobbet. Skönt att det går mot ljusare tider. Väldigt skönt. Jag passar på att göra pannkakssmet nu på morgonen för det kommer pannkaksgäster i eftermiddag. Niklas och Kristin kommer gärna när det vankas pannkakor. Och ja, jag tycker också om pannkakor! Sedan tyckte jag mig höra att Gabriellas Johan också tittar in en stund! Många att steka pannkakor till...Niklas brukar gärna ha en liten matlåda med sig också :)

Barnen ligger fortfarande och sover. Snart är det sportlov och det blir nog gott för dem. Att sova länge, äta frukost framför TVn och vara uppe lite längre om kvällerna. Tror det lär bli en och annan övernattning också. När man inte åker iväg på någon resa då gäller det att komma på andra saker att göra. De är inte riktigt goa på mig som ger mig i väg ner till värmen. Värme och värme, det har varit lite kyligare men vad gör väl det. Härligt att resa!

Ha en skön dag allihopa! Kram Anna

1 kommentar:

  1. Åhhh, pannkakor är så gott och helt klart väl värt tiden det tar att stå och göra dem. ;)

    Jag hoppas att du har haft en fortsatt bra dag Anna?

    Kram Lotta

    SvaraRadera