söndag 6 februari 2011

Uppesittarnatt med vårkänslor

I natt satt jag uppe tillsammans med mannen i mitt liv och hittade på roliga saker. Än kan jag inte avslöja vad det är men framåt veckan så kanske!!
Det innebar att jag släckte lampan klockan 04.00 och inte det minsta trött!! På något sätt somnade jag och fick sova ca 5 timmar tills någon kom tassande in och ville ha lite sällskap.

Det har varit en härlig söndag. Vi gjorde köttgryta av fläskfilé och morötter och lök. En skvätt rödvin i såsen. Medans det jälvkokade tog vi oss en redig långpromenad vilket resulterade i en energi som räckte hela dagen. Det var så skönt ute och hundarna sprang och lekte runt våra fötter. Visst fick man lite hopp om en framtida vår. Snart bara 3 veckor kvar på vintermånaden. Inte klokt va?

I helgen har ungarna upptäckt gamla videofilmer och oj, vad roligt de hade med dem. Själv har jag suttit och tittat på Anna Phil en del. Vi har massor av samlingsboxar och efter att man har tittat på dem samlar de dam i hyllan. Nu var det lagom efter tre år att titta på dem igen!

Jag har känt mig lite gladare i helgen och det känns också bra. Det ska nog ordna sig trots allt.

Ha en trevlig kväll hör ni ! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar