lördag 12 februari 2011

Vårdag!

Som ni kanske gissat så har jag hittat en sladd som gör att jag kan föra över mina kort till datorn igen!! Inte orginalsladden men väl en som fungerar! Nu fotas det för fullt och jag har massor av idéer vad det gäller foton! Ni lär få se framöver!

Vi har varit ute och gått i några timmar. Underbart väder och härlig luft. Det blev en fika hos mor och far också. Humlan och Olle var ganska så trötta när vi kom hem. Sen satte vi oss ute i solen en stund. Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger men fy faan vad gött det är att känna solens strålar. Allt detta man har framför sig. Bara njutr av det!

Natalie träffade Zlatan i veckan i samband med landslagsspelet...och alla de andra spelarna också för den delen. Frida har lagt ut en grymt kort på sig och Zlatan. Kanske snor jag det i morgon till bloggen ;) Hon träffade även sin gamle klasskamrat Sebastian Eriksson som numera har en plats i A-landslaget. Kan tänka mig att det är skoj att träffas så där ibland. Dennerby var också där och jag hoppas han fick en liten hint om hur det går för tjejerna därnere. Natalie skulle vara värd att få lite uppskattning för sin fotboll för duktig det är hon.

Det vankas fläskfilé här idag och jag har tagit upp kantareller ur frysen som jag ska förgylla måltiden med. Nu måste man göra åt fjolårets alla kantareller vi plockade för snart blir det nya :) Visst är det ljuvligt att gå i skogen och plocka svamp. Tänk vad många liter vi plockade!! Och så roligt vi hade. Agnes är en fena på att hitta svamp.

Ha en bra lördagseftermiddag! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar