lördag 26 mars 2011

Frukost på sängen

Med ett leende vaknade jag till frukost på sängen. Visserligen var jag grymt trött efter gårdagens festligheter men jag älskar verkligen att mysa i sängen med lite frukost.

Hela veckan har jag varit lite halvkrasslig så det kändes skönt med helgen. Satt länge och pusslade med schemat på jobbet. Men gav upp strax efter fyra och skyndade mig hem, hämtade Kjell, åkte till MM, Salvia, påfyllnadsaffären och sedan hem. Stressa in i duschen och iväg.

Vi hade en liten återträff vi som var på Cypern i oktober. *Fniss* iof träffas vi ganska ofta eftersom jag, Marie och Helen jobbar ihop och Malin träffar jag ju ofta i andra sammanhang. Det är Marie från Falkenberg som vi inte träffat sedan dess. Marie hade bjudit hem oss till Berghem och där drack vi god välkomstdrink, åt god mat och fortsatte att dricka goda drinkar! Halv tre släppte taxin av mig hemma på Kinnasten igen. Och det kändes helt OK att krypa ner i sängen igen.

Idag ska vi fira Gabriella som fyller 17 år på tisdag och Kjell som fyller 44 även han på tisdag. Det blir väl även en liten avskedsmiddag för Niklas och Kristin som flyttar till Cypern i morgon. Ett nytt spännande liv väntar dem! Fick en liten idé om att faktiskt ta en ledig vecka i maj och åka ner till dem! Visserligen ska vi dit hela familjen efter midsommar men skönt att komma iväg till solen :)

Ha en finfin lördag vad ni än ska göra och var ni än hamnar! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar