söndag 13 mars 2011

Nybakat bröd med Clooney!

Såg filmen The American med snygga George Clonney. Hyfsat bra med inslag från Dalarna. Men den var även inpelad mestadel i Italien. När jag ser dessa gamla stenhus med sina färgstarka blommor i fönstren får jag en sån stark längtan igen. Jag har nämnt många gånger i bloggen att jag gärna vill bosätta mig söderöver. Eftersom snart två av barnen bor på Cypern är det väl dit jag vill men Italien är så fint. Vi funderar ibland på att ta en månad och köra ner till Rom och åka runt. Men vi skjuter det på framtiden hela tiden. När TV-programmet "Drömmen om Italien" gick på TV var det till lilla Lapedona jag ville fara! Visst var det ett ljuvligt program. Men måste berätta att jag har en vän som är grymt lik George Clooney!!

Jag har bakat bröd och ska duka fram lite kvällsmat till min lilla tjejfamilj! Undrar om sonen och flickvännen också kommer på besök tro! Hinta lite till Kristin att de gärna fick komma upp en sväng.

Smaklig måltid! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar