tisdag 1 mars 2011

Storstädning

Idag innan jag gick hem från jobbet skrev jag morgondagens program på tavlan. Onsdag den 2 mars. För det första redan onsdag (!) och för det andra redan mars! Vad härligt! I helgen hoppas jag få gjort massor. Igentligen hade jag tänkt göra det förra helgen men det blev liksom inte tid för det.

Niklas ska flytta hem sina saker då han ska ut och jobba i världen. Han väntar bara på att Kristin ska komma hem så sticker väl de iväg kan jag tro. Lite konstigt att inte ha sina barn hemma i Svergie. Men vi ska åka ner ock hälsa på dem i sommar! Jag längtar redan.
Friggeboden ska förhoppningsvis bli bastu och ev om pengar finns så ett litet bad utanför in mot vår altan. Vi får se. I sommar lär den bli gäststuga i alla fall.

Ikväll blir det tidig sänggång. Jag måste vara pigg i morgon för det finns lite att förbereda inför tjejernas 11 årsdag!

Ta hand om er! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar