tisdag 19 april 2011

Göteborg, kurs och snyggast i köket!

Vilken underbar dag det varit idag. Hela Göteborg har vaknat upp ur dvalan. Fåglarna kvittrade och det var fullt med aktiviteter nere vid hamnen. En roligt kurs där jag fick lära mig lite nytt om hur man skriver på webben. Inte så mycket nytt men nytt på det viset jag ska använda det på när jag skriver för Lärarförbundets sida. Så snart kan ni börja trycka på knappen gilla på facebook när ni ser Lärarförbundet Mark.

Allergin kom som ett brev på posten idag. Attans vad dålig jag blev. Nu väntar jag bara på att apoteket ska öppna i morgon så att jag kan dit och fylla på förrådet! Det borde jag tänkt på innan men icke då.

Just nu är det noppning av ögonbryn, färgning av håret, klippning och nagelmanikyr som står på programmet. Inga roliga saker men ska man vara fin får man lida pin! Det sa alltid farmor till mig när jag var liten och satt med hemska spolar i huvudet som man dessutom skulle sova med för att få lite lockar i håret! Hon hade en gräslig huv som man kunde sitta i så torkade håret snabbt som satan. Undrar just vart den tagit vägen!?

En forell i grytan är bättre än två laxar i havet! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar