fredag 8 april 2011

Himlen är oskyldigt blå!

Himlen är oskyldigt blå....visst är den fin? Ted Gärdestads gamla "Himlen är oskyldigt blå". Den säger så enormt mycket och jag kan lyssna på den när som helst. Sist jag igentligen lyssnade på den var på en begravning för inte så länge sen. Även om det var gudomligt sorgligt så var det så fint och när den låten spelades rös jag i hela kroppen.
Filmen Himlen är oskyldigt blå tittade jag på i går och den var mysig. Många leende blev det och stämningen var lite så där lagom nostalgisk! Den rekomenderas varmt.

Fredag igen mina vänner. Grillar monteras lite här och var ser jag! Även min gode granne håller på för fullt med en byggsats á la IKEA uppe på sin altan och jag, jag sitter på första parkett!!*Fniss*
Jag och Åsa har tagit en promenad med hundarna i skogen och nu ska jag snart gå bort till henne en stund.
Det ser ut att bli mycket planerande i helgen. Både resor och trädgård. Jag älskar helg!

Lev väl! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar