lördag 16 april 2011

Lördagmorgon!

Lördagsmorgon är en trevlig morgon! Vaknade till BT och lite ny energi! Tog stavarna och halva familjen ut i KSK-spåren för lite motion. Nu mår jag som en prinsessa om än en lite äldre, förlegad sådan! Jag har placerat mig framför datorn och mailat lite, gjort mitt på facebook och läst lite bloggar. Funderar lite över sommaren. Platser man vill besöka. Vi åker i alla fall ner till Cypern i några veckor och Smögen lär få ett besök av oss.

Jag läste Natalies blogg och fick en enorm längtan efter henne och de andra som är därnere hos henne! Det är härligt att vara en stor familj!

Nu ska jag plocka och pynta lite till påsk. Jag är ingen stor fantast av påskpynt med några tuppar och hönor ska få bo i köket under påsk!

Aliquando er ensarine iucundum est!! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar