onsdag 6 april 2011

Pussel och sommarresor

Var så nära att åka och handla lite vaxdukar till utemöblerna. Men klockan gick snabbt och det får nog bli till ge sig ut i spåret istället. Mitt goda skoskav sitter perfekt där det sitter. NOT. Jag fullkomligt hatar skoskav men vem gör inte det?
Idag har jag varit på schemautbildning. Jag har fått en tilläggstjänst och ska ansvara för att lägga schemat på vår skola till hösten 2011. Jätteroligt uppdrag. Jag har även fått vikarieanskaffningen vilket gör att pulsen är lite lätt förhöjd på morgonen när mobilen börjar att plinga! Att lägga schema är ett pussel i sig. Men ett roligt sådant.

Sitter och tittar på semesteresor till Cypern. Snart dags att boka. Tre veckor som förra året är för mycket men två borde vara lagom. Roligt är att våra trevliga grannar ska åka med i år igen. Vi hade grymt roligt förra året och det ska vi ha i år också! Keo och Nissi Beach är en fin kombination på semestern!

Fast det är inte heller fel att ha andra resor i planeringen!!! Det har jag alltid!!

Ha en bra kväll! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar