onsdag 25 maj 2011

Vännerna och helgen

Mina goda grannar och tillika goda vänner är redo för en sotarhelg på Österlen!
Hänt Extra missade kändisen på Kinna Resecenter.
Min fina vän Åsa och Schlagerkungen på väg...
Okey, kärleken, vännen och mannen!
En av de snällare jag vet!
En del Gustavsson och en del god granne!
Vi sitter på en uteservering i en ljummen natt på Store Thor mitt i centrala Ystad.
En del njuter av ledighet och av tågresa i lugn och ro!
Vårat egat brudpar allas herr och fru Selin-Wiesner
George Clooney och The Moniker drabbas samman och byter erfarenheter!
Visst, vi träffade Clooney i Ystad också. Han verkar vara där tjejerna är!
Lördag förmiddag, shopping och en liten lunch på en trevlig innergård i city.
Ja, ni ser ju själva vilka hunkar som fastnat på bilden! Givetvis snackar de om den nysmakade färskölen från Ystad :)

Här är mina fina vänner som förgyller resor och andra träffar. Det är skönt att ha dem både när det är roligt och när det blåser kallt som det verkligen gjorde när denna bilden togs i söndags förmiddag!

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Vilken härlig resa ni hade och vad roligt att åka tillsammans ett helt kompisgäng. :) Vänner är verkligen en av livets stora skatter. :)

    Jag hoppas ni trivdes bra här nere i Skåne och att vi visade oss från vår bästa sida? ;)

    Stor Kram

    SvaraRadera