tisdag 7 juni 2011

Ger järnet det sista!

Vardagen är den tid då man oftast längtar sig bort till helger och andra årstider. Så gör jag alltid och ibland är det viktigt att stanna till och njuta av det man har. Just nu vill jag njuta mer av sommaren och allt. Visserligen har jag bara 5 arbetsdagar kvar tills det är så.

Oftast mår jag lite dåligt vid den här tiden. Känns som jag inte orkar fullt ut men i år då det varit mer hektiskt än någon gång innan så har det funkat. Jag har försökt att dra i nödbromsen lite i alla fall. Idag hämtade jag ut nästa läsårs lärarkalender och den var så tom och fin. Den jag disponerar över nu är så extremt kladdig och det finns inte utrymme för en enda grej till fram till sommarlovet! Nu ska jag bli bättre på att säga NEJ! Kanske inte alla uppskattar det *fniss*!!

Det har varit så kvalmigt idag. Jag funderar på att ta ett kvällsdopp i en sjö nära mig! Gillar ju inte att bada i insjöar men lite sugen är jag allt!!!

Bättre att äta gröt tillsammans än oxfilé ensam! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar