lördag 4 juni 2011

Mårbacka, avslutningskläder och Kinna Vårmarknad

Planterade lite blommor igår. Tycker mest jag köpt gröna växter i form av kryddor och olivträd. Blev sugen på lite Mårbackapelagonier och jag hoppas att de ska trivas. Nu är det varmt och soligt igen så de ska nog växa och bli fina.

Det är så gott att solen kom fram igen. Satt ute och solade och slukade vitaminer. Vi gjorde ett kort stopp på Kinna Vårmarknad. Det var fullt med folk men jag orkade inte gå runt och titta. Mest skit tycker jag. Inhandlade i alla fall avslutningskläder till tvillingarna. Signe hittade ett gudomligt sött linne på Kappahl  medan Agnes valde ett Svea-linne i blå/vitt randigt och ett linne i vitt. Det får bli shorts till detta eller korta vita tights. Lovisa har fixat sin söta klänning för länge sedan. Både hon och Gabriella ska ha samma romantiska klänning fast en i ljusblått med spets och en i rosa med spets.

Sedan var vi på Skene Järn för Lovisa ska ha golfbag. Det blev ingen men såväl en tröja som hon ska ha när hon golfar. Gud vilka priser det är på golfkläder måste jag säga...

1 kommentar:

  1. Hej Anna!

    Tusen TACK för den finfina vinsten som låg som en överraskning i brevlådan tidigare i veckan! :) Vad glad jag blev! Nu doftar det vansinnigt gott i köket även när vi inte lagar mat ;) tack vare dig Anna. TACK snälla rara du! :)

    Jag hoppas att allt är bra med dig och din familj och att ni njuter av det härliga sommarvädret? Ett långt och härligt sommarlov som snart väntar runt hörnet också. :)

    Ha en fin sommar och sköt om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera