onsdag 1 juni 2011

Morgonstund har guld...

Oj, vad tidigt det blev idag. Mannen snozade en gång för mycket på sin klocka och det innebar att klockan var 05.10 när han slängde av täcket och tittade på mig och sa: "Kan du göra mina mackor?" Egentligen gillar jag inte att bli väckt så men jag ruskade liv i mig och klev upp i köket för att göra mackorna.

Det var då jag helt yrvaken bestämde mig för att gå upp och bli pigg! Det finns ingen bättre känsla av att hinna bädda sängen, sitta och läsa tidningen i lugn och ro helt ensam i köket, sätta på datorn och plocka lite. Det gör min dag :)

Hur skönt ska det bli att vara långledig i 6 dagar? Jäkligt skönt måste jag få säga! Visserligen ska jag göra klart det sista på  skolans schema inför det nya läsåret men skönt ändå.

Det ser ut att bli en fin dag så passa på att vara ute om du kan! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar