torsdag 23 juni 2011

Tack alla goa vänner!

Igår gick det inte så bra här på bloggen. Försökte flera gånger att lägga in bilder men icke! Nu ska jag skriva lite som jag egentligen skulle ha skrivit igår.

Texten passar så himla bra in på gårdagen! Det var till att bli ett år äldre och jag fick många fina minnen av min födelsedag. Det kom enormt mycket gratulationer via facebook och sms. Och det är det jag menar med texten ovan.

Min fina vän Malin kom hit med dottern Klara på lite kaffe. Fick en underbar sjal av henne som jag längtar efter att ta på! Vi skvallrade lite och sedan åkte hon vidare.

Frampå kvällskvisten kom far och grannar med fina orkidéer och en grymt snygg vit skål. Och jag som inte ens fyllde jämt eller halvjämt :)

Alla ni förgyllde min dag <3

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar