söndag 24 juli 2011

ATT VARA UTE

En skogspromenad gjorde susen! Vad gott det är att vara i skogen. Lukten, lugnet och atmosfären.
När man vistas mycket i skogen får man sina favoritställen och man hittar svamp o annat. Med annat menar jag,som gillar jul, lummer. Den absolut finaste intredningsatteralj man kan använda sig av! Förra året hittade vi ett ställe där det växte hur mycket som helst. Det står kvar men i år har vi nog hittat ett som slår det gamla!

Det är verkligen snyggt!Härligt, men ett bra tag kvar tills dess. Jag är ju alltid tidig i tankarna om hur jul ska vara för mig och har varit det i alla tider. Men för varje år blir det mindre och mindre pynt utan istället sparsamt men väl utvalt. I år har jag en sak som jag ska köpa till julsamlingen men det tar vi också sen!

I veckan blir det mer målning. Agnes och Signes rum står på tur. Inte för att det ska bli så kul men jag fattar om de inte vill ha rosa prinsesstapet i sitt rum! Bara att kavla upp ärmarna..


Nu ska jag tända ett ljus för Norge och försöka tänka hur de stackarna har det. // Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar