söndag 31 juli 2011

KNARK

Jag gillar dessa söta Coca-Cola flaskorna. Coca-cola firas 125 år och har tagit fram dessa lagom tills dess. Köpte mina i Paralimni men såg att det fanns såna i vår ICA-butik också.

TYVÄRR är jag helt beroende. Man kan nog säga att jag är periodare vad det gäller Cola. I sommar har det blivit mycket men nu har jag bestämt mig för att sluta. Ibland kan jag hålla upp i ett år men så får jag för mig att dricka lite, bara lite men då är det kört igen. I de perioderna är jag helt beroende. Måste ha det hemma annars blir det jobbigt. Jag är ju ingen riktig kaffemänniska. Kaffe är gott men jag blir aldrig sugen. Sällskapsdricker bara. Nu ska jag bara testa vatten vatten och vatten.

Idag är det underbart väder och det är skönt att sitta ute. Det kommer att bli en lugn dag med boken. Kom i säng sent efter en jättetrevlig kväll med Ann-Britt och Claes. Vi hade huset fullt med ungdomar också och då trivs jag allra bäst faktiskt. Saknar Natalie grymt mycket men vi ses snart hoppas jag.

Kram Anna

1 kommentar: