onsdag 13 juli 2011

Packa en korg

Vi packade picknick-korgen med blåbärspaj och åkte hem till mor och far för att se fotbollen. Jag tyckte det var lite synd att de förlorade men å andra sidan tyckte jag inte att det var något bra spel från Sverige heller. massor av felpass och lite lunkande brevid-stil. FAST jag vet också att de kämpar och gör så gott de kan. Nu ser vi framåt mot en bronspeng, det är inte illa det heller!

Det var skönt med en cykeltur men mindre skönt att upptäcka att konditionen är för jävla dålig helt enkelt. Den bör jag ta i tu med snarast! Tyvärr har jag ett stort sår vid sidan av min stortå som faktiskt gör att jag knappt kan gå. Fick det som ett skoskav men inte på yttersidan utan in mot en annan tå! Attans vad det gör ont. Mor la om det med kompresser och nu hoppas jag på bra läkning!

Min pappa hade pratat med Natalie i går och hon berättade om explosionen på Cypern i måndags. De hade ingen el eller i alla fall var den begränsad och som jag förstod det var kärnkraftverket skadat. Vi åkte ju precis förbi det när vi åkte till flygplatsen i Larnaca. Det såg gammalt och risigt ut. Usch, Natalie kom hem :)

På lördag morgon kommer Niklas och Kristin hem från sitt äventyr. Skönt, tycker en hönsmamma som jag!

Nej, nu väntar sängen! God Natt Alla! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar