söndag 24 juli 2011

Sköna söndag?


Slöa söndagar. Nu var det sista sovmorgonen för K då han ska upp 05.00 i morgon. Hur ska det gå tro!? Det kanske blir lite mer ordning på dygnet. Småtjejerna är uppe halva nätterna och sover tills långt fram till middag.

Men jag måste medge att det är en skön stund att sitta i köket, läsa tidningen, blogga och äta frukost i luuugn och ro :)

Det är svårt att släppa händelsen i vårt grannland. Jag börjar förstå vidden av det hela. Aftonbladet publicerade den misstänktes dagbok och hur han har planerat detta i år. Det är skrämmande helt enkelt. Jag vill bara krama om alla mina barn och inte släppa ut dem med känns det som. Men så fungerar det tyvärr inte. Det går inte att gå omkring och vara rädd för allt. Då tappar man livet.

Jag passar på att säga grattis till Ann-Britt som fyller år i dag! Ann-Britt är min sons "svärmor". En fantastiskt trevlig människa.

Ska ta min cykel för att kolla in lite andra projekt. Alla dessa projekt..*fniss*

Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar