onsdag 6 juli 2011

So long Cyprus!

Då var det slut för denna gången då. Fjorton dagars semester i Medelhavet är över. Längtar redan tillbaks till nästa gång! Har en grym ångest då vi sitter vid frukostbordet och jag vet att om trettio minuter kör min fina dotter i väg nedcabbat och det dröjer åtminnstone en längre tid innan vi ses igen. Men det är väl det som är livet antar jag. Att de flyttar hemifrån och står på egna ben.

Vi har haft en otroligt rolig stund här. Grannarna var med första veckan och det var fullt upp med glada skratt, gurkkrämsmysteriet, När och fjärran, Fjant och en mängd andra händelser! Kristins mamma Ann-Britt och hennes man Claes är också här. Det har blivit en hel del tid tillsammans med dem. Vi har träffat på andra grannar härnere lite mer oväntat men lite kul också!



Nu ska jag titta på Ernst, Leila och Morden i midsommer när jag kommer hem. Vi ska promenera i skogen med hundarna och dricka rosé på altanen. Läsa böcker och bara njuta av sommarlovet.

Jag gillar den sorts humor som får mig att skratta i fem sekunder och sedan tänka i tio minuter! Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar