lördag 9 juli 2011

Sommartider..

Idag har det varit ett typiskt svenskt sommarväder. Lagom varmt, lite vind och lite moln. Jag och Åsa och barnen har suttit en stund vid Backagårdsbadet. Mysigt! Vi firade som bekant lite midsommar igår med vänner så jag har varit lite däven i dag.

Annars har jag inte uträttat mer utan vi har suttit och tittat lite på platser som vi vill besöka. Jag vill en sväng till Smögen, Öland eller Österlen. Det kanske blir att välja en av dem eller rent av ett helt annat ställe!! Jag älskar att planera till olika resor.

Funderat lite på olika energitjuvar som jag ska plocka bort ur mitt liv. Tar alldeles för mycket ork och tid som jag vill använda till annat. Så gör jag med jämna mellanrum. Skönt!

Ha en fin sommarkväll! Kram Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar