tisdag 2 augusti 2011

Blundar och njuter

Finaste Winnerbäck


2 kommentarer:

  1. Vackert och smärtsamt på en och samma gång. Han är bra han.

    Tack snälla fina Anna för dina ord hos mig! Jag blir så glad och de värmer så gott. Du är en pärla fina du!

    Vilken spännande höst du går till mötes Anna! Och visst kommer det att bli mycket men jag tror att du kommer att stortrivas med utmaningen och jag är övertygad om att det kommer att ge dig så mycket. Lycka till Anna! :)

    Vad duktig du är som kämpar på med dina stavar. Jag borde också ta tag i motionsbiten vilken har blivit lite eftersatt dessa sommarlediga veckor. Detär dags att börja med mina promenader igen. Tack för att du påminde mig vännen. ;)

    Ha nu en fortsatt fin sommarvecka och ta hand om dig fina Anna!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Dina ord värmer också. Du skriver långa kommentarer i mina inlägg och det är alltid trevlig läsning ska du veta.

    Jag hoppas att jag kan välja en av kurserna jag kommit in på. Alltid kul att lära sig nya saker!

    Fy fasiken vilken träningsvärk jag fortfarande har alltså!! Men det är skönt med motion när den väl är gjord :)

    Ha en fin vecka du med :)

    Anna

    SvaraRadera